Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спринтът е с №2 тампон (поне моят)
    alfa romeo sprint 1984

    Comment


    • Добре , бе адаш!Тя моята винаги си е била с тоя тампон.Сега ако кажеш, че и стават на дупките....
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • чеките да ви покажа какво сътвори болния ми мозък тези дни преди бях писал че имам некой уреди от табло на алфасуд. и все се чудех как могат да ми помогнат-та дойде и този ден. в употреба ми влезе уреда за измерване температурата на маслото на двигатела-само че сега ще мери а и вече мери колко газ има в бутилката . имала и такава опция газовата ми.аз все се чудех за какво са тези 2 жички на нейния уред и мислех че са за некаква лампичка там да свети и добре не сам им пуснал + и - . тогава щях да го вговня та след малко комбинаций тръгна-на вземам + от таблото с бушоните и пращам на уреда отпред и на едната жичка отзад,след това взимам маса от купето и на втория край на уреда,а трета жица се връща от втория кабел отзад на бутилката и влиза на третия край на уреда.първоначалното връзване накара уреда да отчита обратно но след малко псувни и размяна на жици тръгна. ето и малко снимки
        Attached Files
        alfa romeo 33 1.4ie '93

        Comment


        • Интересно приложение на уреда, а не може ли да му смениш циферблата. Примерно да си принтираш "GAS" на мястото на знака за маслото и на цифричките да е Е, 1/2, F. Това просто като идейка де.

          П.С. И аз да вметна, днес си смених накладките от едната страна и бях изумен от леснотата на процеса. Като цяло точно 15 минути със свалянето, слагането на гумата и пиене на кафенце по време на процеса. Доста по-елементарно и удобно от на повечето други коли ми се стори След известно време ще и взема комплект 4 нови направо, че да си е както трябва.(и за задни може да се замисля даже, ако останат парички до тогава)
          Last edited by McNicko; d.m.y г., 15:00.

          Comment


          • Ами лесно е, единственото извращение е да прокараш кабела за износване в коша. Я кажи ти сега, за накладките какъв шестограм беше? 7 или 8 ?
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • Моите са без датчик за износване и може би това ме улесни, а частта с цилиндъра ми се сваля с ключ 13 и за контра на водачите се държи с 15. Не съм с шестограми там. Принципно и аз очаквах шестограми, но уви не бяха.

              П.С. Може би това се дължи на факта, че всичко което съм сменял до сега е като на 33 втора серия, или пък някой е решил да смени болтовете с други. Иначе мисля, че оригинално са с 8мм шестограм. Ама това по спомен.

              Comment


              • не са сменяни болтовете и мойте са същите, аз първо се допитах до един познат автомонтиор който имаше 33 и каза че това е вазможно най лесно,и добави че се прави с ключове 13 и май 15 беше.аз мойте датчици ги изолирах защото единия кабел беше си намерил масто да стигне до спир.диск и се беше претрил-мигаше ми неориентирано лампата на таблото
                п.п. а за уреда тепърва ще го префасонирам от страна на цифрите и показанията
                alfa romeo 33 1.4ie '93

                Comment


                • Първоначално публикувано от Stoian_wolf Покажи съобщение
                  чеките да ви покажа какво сътвори болния ми мозък тези дни преди бях писал че имам некой уреди от табло на алфасуд. и все се чудех как могат да ми помогнат-та дойде и този ден. в употреба ми влезе уреда за измерване температурата на маслото на двигатела-само че сега ще мери а и вече мери колко газ има в бутилката . имала и такава опция газовата ми.аз все се чудех за какво са тези 2 жички на нейния уред и мислех че са за некаква лампичка там да свети и добре не сам им пуснал + и - . тогава щях да го вговня та след малко комбинаций тръгна-на вземам + от таблото с бушоните и пращам на уреда отпред и на едната жичка отзад,след това взимам маса от купето и на втория край на уреда,а трета жица се връща от втория кабел отзад на бутилката и влиза на третия край на уреда.първоначалното връзване накара уреда да отчита обратно но след малко псувни и размяна на жици тръгна. ето и малко снимки
                  Бутилката е от холандска газова уредба виале и датчика който е на бутилка може да го свържеш направо на бензиномера на таблото!Слага се допълнително реле тоест когато си на газ да отклонява сигнала и да ти показва колко газ имаш и това всичко от бензиномера на таблото!А и един въпрос с какъв изпарител си?

                  Comment


                  • много точен отговор колега-холандска е и е виале ,там е монтирана преди да дойде по нашите калдаръми но за това за бензиномера не знаех за което благодаря,вийдал сам същата газова направено с светодиоди за меренето и то пак на 33 пак тук в нашето смядово с която си дойде и моята красавица от холандия. изпаритела ми е ловато-вакуумен и съм мн доволен

                    п.п. само че сега ми е малко болно на душата...раздвоен съм дали да я продавам на марката няма да изневеря но сякаш искам и да си я оставя.и не мога да взема решение
                    Last edited by Stoian_wolf; d.m.y г., 19:52.
                    alfa romeo 33 1.4ie '93

                    Comment


                    • Бая коли съм докарал от холандия с такива газови уредби и мога да кажа че са железни-даже съм си приготвил една такава за фиата от подписа!За продажбата недей ще я търсиш после няма такава тръпка от карането на 33 независимо от проблемите които създава!

                      Comment


                      • Мдам, дръж си я по-добре. Пък и твоята е наистина доста запазена, по-добре изчакай малко и вземи нещо друго освен нея, но и аз съм на мнение, че не бива да я продаваш. Имат си душичка дяволчетата

                        Comment


                        • да ви кажа и аз съм на същото мнение.не ми е давала и и кой знае какви проблеми-нормалните с подръжката,а и като я докараха от холандия преди повече от 3 години чак това лято имам сменени 2 тампона на предницата,незнам какви са биле но 45 000 км без смяна,накрайници не сам сменял и са си перфектни още,имам обаче вече 2 шарнира.но като цяло така и ще направя май-купувам друга ''алфа'' а тази оставям за газария,че като гледам са почти на изчезване
                          alfa romeo 33 1.4ie '93

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Stoian_wolf Покажи съобщение
                            много точен отговор колега-холандска е и е виале ,там е монтирана преди да дойде по нашите калдаръми но за това за бензиномера не знаех за което благодаря,вийдал сам същата газова направено с светодиоди за меренето и то пак на 33 пак тук в нашето смядово с която си дойде и моята красавица от холандия. изпаритела ми е ловато-вакуумен и съм мн доволен

                            п.п. само че сега ми е малко болно на душата...раздвоен съм дали да я продавам на марката няма да изневеря но сякаш искам и да си я оставя.и не мога да взема решение
                            Не плачи!
                            Не си давай колицата.Запази я!Данъка е малък. Продадеш ли я,после ще я търсиш.
                            Остави си я и си чопли по нея.Нали все с нещо трябва да се занимаваме.Няма да си нито първия, нито последния,който си има една 33-ка или Спринт да му се кефи!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Пресен пример съм аз, 3 години без 33-ка,бях ама само за нея говорех и преди няма и 3 месеца пак си взех една .Е не е толкова запазена като предишната ,но си е кеф , пък и не са толкова скъпи за подръжка(за сравнение дизеловата ми ФИЕСТА-'98 година ми съдра кожата и всеки ден я мразя въпреки ,че е мн запазена , но обслужването и е бая скъпо,едни ролки и ремъци са ми около 400-500 лв,носачи 130 броя и т.н лагера на съединителя 260 лв+100 работа и куп други консумативи-говоря за качестевени ,защото такива слагам ) ,кофтито е че трудно се намират някои части за 33, защото магазините не ги зареждат все пак и малко се търсят сравнение с другите скучните коли дет уж са много здрави ,ама ако се наложи ще си ги произвеждаме сами ,достатачно кадърни хора има за тая цел.

                              ПС:взех я за кеф това е истината ,можех да си купя и мерцедес ама е скучен бил мн здрав дали е така ?
                              Last edited by staiger; d.m.y г., 23:29.
                              Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                              Звукът може да бъде
                              описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                              Comment


                              • ето я придобивката за която говорех 102мм ''бурия'' марка ремус. http://vbox7.com/play:95b2d01f
                                alfa romeo 33 1.4ie '93

                                Comment

                                Working...
                                X